
Kako smo podjetju Artichoka Gluten free v samo 3 mesecih povečali prodajo za 111% s pametno in učinkovito SEO strategijo.


Spoznajte, kako smo z natančno analizo in prilagojeno SEO strategijo spletni trgovini Artichokaglutenfree.si povečali ne le prodajo, temveč dolgoročno rast in stabilnost na spletu.
O podjetju Artichoka Gluten Free
Artichoka Gluten Free je slovenska spletna trgovina, specializirana za vrhunske brezglutenske izdelke – od mok in mešanic za peko do slanih in sladkih prigrizkov. Za blagovno znamko stoji podjetje Noricum d.o.o., ki posluje že od leta 1992 in ima več kot tri desetletja izkušenj z uvozom in distribucijo prehranskih izdelkov.
Izziv: Kako izstopati na vse bolj konkurenčnem trgu brezglutenskih izdelkov?
Trg brezglutenskih izdelkov v Sloveniji je v zadnjih letih eksplodiral. Poleg velikih trgovskih verig se je pojavilo več specializiranih spletnih trgovin, kar je:
- Dvignilo raven spletne konkurence – isti ali zelo podobni izdelki, podobne cene.
- Stroški oglaševanja so močno narasli – cena na klik (CPC) za ključne besede, kot je »brezglutenski kruh«, se je v kratkem času kar podvojila.
Ključni poslovni cilj je bil jasen: povečati prodajo (ne le obisk) in zgraditi trajnostni vir prometa, ki ne bo odvisen samo od plačljivih kampanj.
Kaj smo naredili in kako je to prineslo rezultate
Naša strategija za dosego izjemnih rezultatov za spletno trgovino Artichokaglutenfree.si je temeljila na premišljenem in celostnem pristopu k optimizaciji spletne strani. Tukaj so ključni koraki, ki smo jih izvedli:
1. Globinska analiza kupcev in ključnih besed
Najprej smo skupaj s stranko določili, kdo so njihovi idealni kupci, kaj jih zanima in kako nakupujejo. Nato smo pregledali podatke iz spletne trgovine in naredili obsežno raziskavo ključnih besed. Zbrali smo več kot 245 iskalnih izrazov, ki smo jih razvrstili glede na to, v kateri fazi nakupne poti jih uporabniki iščejo.
2. Tehnična SEO optimizacija
Izvedli smo sistematično interno povezovanje med vsebinami, kar je izboljšalo pretok »link juice-a« in okrepilo vidnost vseh optimiziranih strani na spletnem mestu.
3. Vsebinski stebri: Blog + Recepti
Za dolgoročno rast smo razvili vsebinsko strategijo, ki pokriva vse faze nakupne poti. V zgornji fazi (TOFU) smo objavljali izobraževalne članke, kot je »Kaj je gluten?«, ki so pritegnili uporabnike v raziskovalni fazi. V srednji fazi (MOFU) smo pripravili recepte, npr. »Kako speči hrustljavo brezglutensko pico«, v katerih smo predstavili izdelke iz njihove ponudbe kot ključne sestavine. V spodnji fazi (BOFU) pa smo optimizirali produktne strani s konkretnimi priporočili, kot je »moka za brezglutensko pico«. S takšnim pristopom zdaj redno dosegamo več obiskov mesečno.
4. Zgradili smo močne zunanje povezave (Link building)
Združili smo strategijo link buildinga z digitalnimi PR kampanjami, kar nam je omogočilo pridobivanje kakovostnih povratnih povezav z zaupanja vrednih in avtoritativnih spletnih mest. Ta pristop ni le okrepil SEO uvrstitev, temveč je hkrati povečal prepoznavnost blagovne znamke na vplivnih portalih.
Zakaj je to pomembno: Zunanje povezave z avtoritativnih spletnih mest so eden najpomembnejših dejavnikov za uvrstitev v iskalnikih. Iškalniki jih razumejo kot glas zaupanja – če relevantna in ugledna spletna mesta povezujejo vašo stran, to pomeni, da je vaša vsebina vredna zaupanja.
5. Redno smo spremljali, analizirali in prilagajali strategije
SEO ni enkratna aktivnost, ampak kontinuiran proces. Zato smo redno spremljali ključne metrike uspešnosti (organski promet, pozicije ključnih besed, stopnja obiskov ene strani, konverzije), analizirali podatke in na podlagi ugotovitev prilagajali našo strategijo. To nam je omogočilo, da smo ostali na pravi poti in maksimalno izkoristili potencial za rast. Uporabljali smo orodja kot so Google Analytics in Google Search Console za natančno spremljanje napredka.
Izjemni rezultati, ki govorijo sami zase
Rezultati naše celovite SEO strategije so presegli pričakovanja v samo 3 mesecih:
- +111,48% povečanje prodaje: iz organskih iskanj, kar je bistveno prispevalo k njihovi rasti.
- + 322,73% vračajočih se uporabnikov: z optimizirano in ciljno vsebino vzpostavili večje zaupanje ter ponovne nakupe.
- +138,12% rast organskega prometa: v samo treh mesecih je na spletno stran prišlo več kvalificiranih kupcev.

“Prodaja se je občutno povečala.
Vrhunsko sodelovanje.”
Želite tudi vi take rezultate?

Smo SEO in e‑commerce agencija za ambiciozna podjetja. Rezervirajte brezplačen 45‑minutni posvet in preverimo, kje se skriva vaš potencial.
⏳ Na voljo le še 3 mesta ta mesec.