INTEGRACIJA SPLETNE TRGOVINE Z ERP SISTEMI
Prihranite čas z avtomatizacijo!
Integracija spletne trgovine z ERP sistemi je osnova za avtomatizacijo poslovnih procesov, ki vam prihrani čas in denar. Omogoča neprekinjeno naročanje, hiter vpogled v zaloge, cene in statuse naročil. Z integracijo zagotovimo, da so vse potrebne informacije za vaše poslovne partnerje dostopne na enem mestu.
Kaj so ERP sistemi?
ERP je kratica, ki označuje Enetrprise Resource Planning. Gre za programsko rešitev, ki združuje ključne poslovne funkcije, kot so upravljanje zalog, naročil, logistiko, računovodstvo v enem sistemu. Integracija spletne trgovine z ERP sistemom omogoča avtomatizacijo različnih procesov, ki bi jih sicer morali upravljati ročno ali na več mestih. Primeri ERP sistemov, ki smo jih pri Webtimu uspešno integrirali so recimo SAOP, Vasco, Minimax, Birokrat, OPAL, SAP, Pantheon, PIS, E-računi, Metakocko, Čebelica, Dynamics 365. Poleg tega lahko povežemo vašo spletno trgovino z dodatnimi sistemi, kot so različni CRM sistemi (Intrix, HubSpot, Monday), PIM, različnimi email marketing ponudniki (Squalomail, Klaviyo, MailChimp, Eprvak). S tem še povečamo funkcionalnost in prilagodljivost vaše spletne trgovine.
Integracija z ERP sistemi olajša marsikateri vidik poslovanja na spletu, saj pomaga pri časovni in nenazadnje tudi poslovni optimizaciji procesov. Tako se boste lažje osredotočili na rast in druge pomembne vidike poslovanja ter hkrati privarčevali na času in denarju.

Prednosti
Zakaj integrirati spletno trgovino z ERP sistemom?

Avtomatizacija ponavljajočih del
Ne izgubljajte čas in denar za ponavljajoča dela – naj vam mi pomagamo.
Zmanjšanje števila napak
Eliminirajte človeški faktor in zmanjšajte število napak pri vaših procesih.
Izkoristek vašega potenciala
Izboljšajte učinkovitost vašega podjetja in povečajte uspešnost.
Hitrejša odzivnost spremembam
Hitro se odzovite na poslovne spremembe in izkoristite priložnosti.
Možnosti
Integracija Woocommerce spletne trgovine z ERP sistemom
WooCommerce je najbolj priljubljena odprtokodna rešitev za e-trgovino na svetu. Platforma je brezplačna, prilagodljiva in razširjena s strani svetovne skupnosti. Svoboda odprtokodne kode pomeni, da za vedno ohranite popolno lastništvo vsebine in podatkov svoje trgovine.
Povežite vašo spletno trgovino Woocommerce preko avtomatske integracije z vašimi poslovnimi sistemi kot npr. računovodskimi programi, logistiko, …
1. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Vasco
Povežite vašo spletno trgovino WooCommerce z računovodskim programom Vasco za avtomatsko sinhronizacijo artiklov, cen in zalog ter uvoz vseh spletnih naročil.
2. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Birokrat
Avtomatska integracija WooCommerce z računovodskim programom Birokrat omogoča sinhronizacijo s poslovnimi sistemi, vključno z logistiko.
3. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Pantheon
Povežite WooCommerce z računovodskim programom Pantheon in zagotovite avtomatsko usklajevanje podatkov med vašo spletno trgovino in poslovnimi sistemi.
4. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - SAOP iCenter
Sinhronizirajte vaš računovodski program SAOP iCenter z WooCommerce in izboljšajte upravljanje zalog ter logističnih procesov.
5. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - SAOP Minimax
Povežite WooCommerce z računovodskim programom Minimax za brezhibno integracijo z vašimi poslovnimi in logističnimi sistemi.
6. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Metakocka
Integracija WooCommerce z računovodskim programom Metakocka omogoča učinkovito usklajevanje podatkov in izboljšano upravljanje poslovanja.
7. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Eračuni
Povežite WooCommerce z Eračuni in avtomatizirajte procese, ki povezujejo vašo spletno trgovino z računovodstvom in logistiko.
8. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Dynamics 365 Business Central (Navision)
Integracija WooCommerce z Dynamics 365 Business Central (Navision) prinaša avtomatsko sinhronizacijo podatkov med vašo spletno trgovino in poslovnimi sistemi.
9. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - OPAL
Povežite WooCommerce z računovodskim programom OPAL za izboljšano avtomatizacijo in upravljanje poslovnih procesov.
10. Integracija spletne trgovine
WooCommerce - Čebelca.biz
Sinhronizirajte WooCommerce z računovodskim programom Čebelca.biz za celovito avtomatizacijo poslovnih in logističnih procesov.
BREZPLAČNA ANALIZA VAŠEGA SPLETNEGA MESTA
Vaše spletno mesto je vaše najpomembnejše prodajno orodje. Poskrbite, da bo učinkovito, in ne le spletna vizikta.
Razlogi
Zakaj integracijo zaupati nam?

Prilagojeno vašemu poslovnem procesu
Vsaka integracija vaših sistemov je prilagojena vašim željam in vašem poslovnem procesu.
Rešitev na ključ za katero skrbimo mi.
Integracija je gostovana pri nas, tako skrbimo za nemoteno delovanje. V primeru nadgradenj ali sprememb na strani integriranih programskih rešitev smo na voljo.
Varnost na prvem mestu
Sledimo najnovejšim varnostnim standardom. Integracije so ločene, občutljivih podatkov ne hranimo. Povezujemo se preko varnih povezav in preprečujemo zunanje vdore.
Več kot 30 povezanih sistemov
Podpiramo integracijo različnih poslovnih sistemov: od spletnih trgovin do računovodskih programom.
Pogosta vprašanje glede integracije z
ERP sistemom (FAQ)
Preberite si odgovore na najpogostejša vprašanja, vezana na integracijo z ERP sistemom.

Koliko dolgo traja implementacija integracije?
Koliko dolgo traja implementacija integracije?
Zaradi želje po čim boljši rešitvi, se osnovne integracije izvedejo v roku 1-2 tednov. Glede na vaše želje se pripravi časovni plan in ocena stanja sistema. Pomembno je omeniti, da je potrebno upoštevati tudi časovne zahteve zunanjih akterjev, kot je na primer namestitev oziroma omogočitev modulov na strani vašega računovodskega programa.
Ali potrebujemo dodatno gostovanje?
Ali potrebujemo dodatno gostovanje?
V večini primerov dodatno gostovanje ni potrebno, saj se integracija izvede na obstoječi infrastrukturi vaše spletne trgovine in ERP sistema. Vendar pa je pomembno, da je vaše gostovanje dovolj zmogljivo za podporo povečanemu prometu in obdelavi podatkov, ki jo bo prinesla integracija.
Ali je integracija enkratni ali mesečni strošek?
Ali je integracija enkratni ali mesečni strošek?
Strošek integracije je običajno enkraten, kar zajema stroške načrtovanja, razvoja in implementacije. Vendar pa lahko obstajajo dodatni mesečni stroški za vzdrževanje, podporo in posodobitve, če se odločite za to storitev. Podrobnosti o teh stroških bomo določili glede na vaše potrebe in zahteve.
Ali lahko vidim testno povezavo?
Ali lahko vidim testno povezavo?
Da, po zaključku prve faze razvoja integracije vam bomo omogočili dostop do testnega okolja. Tako boste lahko pregledali in preizkusili delovanje integracije, preden jo dokončno implementiramo v vašo produkcijsko okolje. Testno okolje vam bo omogočilo, da preverite pravilnost prenosa podatkov in delovanje vseh funkcionalnosti.
Kako bo integracija vplivala na delovanje moje spletne trgovine?
Kako bo integracija vplivala na delovanje moje spletne trgovine?
Integracija je zasnovana tako, da izboljša učinkovitost vašega poslovanja, ne da bi motila delovanje vaše spletne trgovine. Med implementacijo poskrbimo za minimalne motnje in po potrebi izvajamo integracijo zunaj delovnega časa.
Ali bodo potrebna dodatna izobraževanja za moje zaposlene?
Ali bodo potrebna dodatna izobraževanja za moje zaposlene?
Po implementaciji integracije nudimo ustrezno usposabljanje vaših zaposlenih, da se seznanijo z novimi funkcionalnostmi in načinom uporabe integriranega sistema. Prav tako so na voljo uporabniški priročniki in podpora po potrebi.