Uporaba množičnih dejanj v WordPressu
Sistem za urejanje vsebine WordPress svojim uporabnikom nudi možnost urejanja več strani, prispevkov ali izdelkov hkrati. Ta možnost urejanja zna biti uporabnikom z manj izkušnjami skrita, zato se pogosto ne zavedajo njenega obstoja. Prav uporaba množičnega urejanja lahko uporabnikom prihrani veliko časa pri urejanju vsebin izdelkov v svoji spletni trgovini.
Za začetek poglejmo delovanje množičnega urejanja v prispevkih. V zavihku Prispevki s kljukico označimo vse prispevke, ki jih želimo urejati. V prednastavljenem pogledu je vidnih dvajset prispevkov. Če imamo prispevkov več in jih želimo videti v seznamu prispevkov več kot dvajset, kliknemo na gumb Možnosti zaslona, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu nadzorne plošče WordPressa. Odpre se zavihek, ki vsebuje polje Število predmetov na stran. Tu lahko spremenimo število prispevkov vidnih na eni strani seznama prispevkov.
Ko smo pokljukali vse želene prispevke – polje za kljukico se nahaja levo od naslova prispevka – kliknemo v spustni meni Množična dejanja. Nahaja se v zgornjem levem kotu urejevalnika pod naslovom Prispevki.
Spustni meni nam ponudi dve izbiri: Uredi in Premakni v smeti. Za izvršitev izbire moramo poleg izbire v spustnem meniju klikniti še na gumb Uporabi, ki se nahaja desno od menija. Izbira Premakni v smeti postavi izbrane prispevke v zavihek Smeti, kjer se jih lahko pobriše in odstrani iz spletne strani. Izbira Uredi pa odpre nov zavihek, ki nam ponudi nove možnosti množičnega urejanja prispevkov.
Med najbolj uporabnimi možnostmi za urejanje so izbira kategorij, vnos oznak, dodelitev avtorja in določitev stanja prispevka. Izbira kategorij omogoči določitev kategorij vsem izbranim izdelkom istočasno. Enako velja za vnos oznak in dodelitev avtorja. Izbira stanja je zelo praktična za premik prispevkov iz objavljenih v neobjavljene in obratno.
Postopek za množično urejanje izdelkov je enak kot pri prispevkih. V zavihku Izdelki enako označimo izdelke za urejanje in v spustnem meniju Množična dejanja izberemo Uredi in kliknemo gumb Uporabi. Pri izdelkih dobimo na razpolago še nekaj dodatnih polj za urejanje. Poleg kategorij, oznak in stanja imamo na voljo tudi polja za urejanje cene izdelka, akcijske cene, status davka in davčni razred, težo in dimenzije izdelka, polja za podatke o zalogi ter Vidnost in Izpostavljeno. V polju vidnost lahko izberemo ali je izdelek viden v naši trgovini in ali je viden le v katalogih ali tudi preko iskalnika. Polje Izpostavljeno nam omogoči vklop ali izklop te lastnosti za vse izbrane izdelke hkrati, ki tako postanejo vidni ali nevidni v sekcijah naše trgovine, ki prikazuje izpostavljene izdelke.
Tako se v WordPressu lahko ureja več strani, prispevkov ali izdelkov hkrati.