Email marketing je sestavni del uspešne spletne trgovine. Od transakcijskih e-poštnih sporočil do ponovnega trženja opuščenih vozičkov do praznovanja mejnikov. Pripravite se za uspešen e-poštni odnos s svojimi strankami.
Priljubljena orodja za e-poštno trženje
Nekatera priljubljena orodja za e-poštno trženje, ki se lahko povežejo s spletno trgovino Woocommerce, so:
- Mailchimp – To je eno izmed najbolj priljubljenih orodij za e-poštno trženje, ki ima integracijo z Woocommerce. Omogoča vam avtomatsko pošiljanje sporočil za dobrodošlico, obvestil o opuščenih košaricah, sporočil o prodaji in drugih marketinških sporočil.
- Klaviyo – To orodje za e-poštno trženje je zelo priljubljeno med spletnimi trgovci in se lahko integrira z Woocommerce. Omogoča vam pošiljanje personaliziranih e-poštnih sporočil, segmentacijo baze uporabnikov, sledenje nakupnemu vedenju in več.
- Constant Contact – To orodje za email marketing trženje ima integracijo z Woocommerce in omogoča pošiljanje sporočil za dobrodošlico, novice, obvestil o prodaji in drugih marketinških sporočil.
- Omnisend – Omnisend odpravlja naporno delo vključevanja, pretvorbe in ponovnega aktiviranja vaših strank v spletni trgovini z e-poštnim trženjem, avtomatizacijami in številnimi razpoložljivimi kanali, ki so preprosti za uporabo.
- MailerLite – Orodje za email marketing in ustvarjanje pristajalnih strani za podjetja vseh oblik in velikosti. Ključna ideja za MailerLite-a je preprostost. Nudijo enostavno in uporabniku prijazno orodje, z urejevalnikom po principu “povleci in spusti” in intuitiven vmesnik za upravljanje naročnikov.
AutomateWoo – Zmogljiva marketinška avtomatizacija za WooCommerce. Z zmogljivo avtomatizacijo, bogato s funkcijami, ki je na voljo znotraj AutomateWoo, lahko ustvarite skoraj neskončno paleto avtomatiziranih delovnih tokov, ki vam bodo pomagali povečati promet na vaši spletni trgovini.
To so le nekatera priljubljena orodja za e-poštno trženje, ki se lahko povežejo s spletno trgovino Woocommerce. Obstaja pa še veliko drugih orodij, ki imajo enake funkcije in se lahko uporabljajo za e-poštno trženje.
Razumevanje življenjskega cikla elektronske pošte
Dobro e-poštno trženje znamke ali izdelkov iz spletne trgovine, s pošiljanjem e-poštnih sporočil s koristnimi informacijami ob ustreznem času, gradi odnose z vašimi strankami . To pomeni pošiljanje virov, ki so pomembni za vaše naročnike glede na fazo nakupne poti, na kateri so.
Katere so različne faze kupčeve poti in katera e-poštna sporočila morate poslati na vsaki stopnji?
- Uvajalna faza: V tej fazi osebe izrazi zanimanje, da bi izvedela več o vaši blagovni znamki. Morda je ali pa ni pripravljena na nakup, vendar sluti, da bi vaš izdelek lahko rešil njihovo bolečo točko. Vaš glavni poudarek tukaj je na zbiranju dovolj informacij, da veste, ali se ta oseba ujema z vašo osebnostjo kupca – ali je potencialna stranka. Ko veste, jim lahko pošljete prilagojena in prilagojena e-poštna sporočila.
- Skrb za potencialne stranke: tukaj svojo bodočo stranko – vašo potencialno stranko – dodatno izobražujete o svoji blagovni znamki in izdelkih. Cilj e-poštnih sporočil na tej stopnji je ljudi dovolj izobraziti, da jim omogočijo sprejemanje odločitev o nakupu.
- Prodaja/promocija: zdaj se vaša prizadevanja začnejo obrestovati: vaša potencialna stranka zdaj ve dovolj o vaših izdelkih, da opravi nakup. Morda še vedno potrebujejo malo spodbude, da sprejmejo odločitev, zato e-poštna sporočila na tej stopnji delujejo kot katalizatorji. Sporočila, ki napovedujejo in promovirajo razprodaje, popuste ali kupone, spodbujajo vašo potencialno stranko, da postane stranka.
- Transakcijska faza: To je trenutek ponosa! Vaša potencialna stranka je zdaj stranka in je del vašega prodajnega cikla. E-poštna sporočila v tej fazi so poslana šele, ko je oseba opravila nakup, za sporočanje ključnih informacij, kot so potrditve nakupa, in predlaganje drugih ustreznih izdelkov.
- Vedenjska faza: ta e-poštna sporočila se sprožijo glede na to, kaj počne potencialna stranka ali stranka. Ko oseba dokonča vnaprej določeno dejanje, se v določenem časovnem obdobju pošlje e-poštno sporočilo. Če nekdo doda izdelek v svoj nakupovalni voziček, vendar zapusti vaše spletno mesto, ne da bi ga kupil, lahko prejme sporočilo »Hej, ste kaj pozabili?« po e-pošti 24 ur kasneje.
Najboljše prakse za e-poštno trženje
Avtomatizacija e-pošte uporablja vnaprej nastavljene poteke dela in pošilja določena e-poštna sporočila v skladu s pogoji, ki jih določite. Na ta način vaši naročniki prejmejo za njih prilagojena e-poštna sporočila, ne da bi vam bilo treba spremljati posamezne pogovore.
Upoštevajte nekaj najboljših praks za ustvarjanje brezhibnih, stalnih pogovorov s svojimi naročniki.
- Nikoli ne zamudite priložnosti, da naredite prvi vtis – Pozdravna e-poštna sporočila se naročnikom zahvaljujejo za naročanje, naredijo prvi vtis vaše blagovne znamke in določijo pričakovanja naročnikov. Pokrijte vse tri osnove tako, da presenetite nove naročnike s kuponom za popust, napišete besedilo, ki izraža osebnost vaše blagovne znamke in poudarite pogostost pošiljanja e-pošte.
- Nagradite zveste stranke z nečim posebnim – Zvestobo na konkurenčnem trgu je težko najti. Nagradite zveste stranke z zgodnjimi presenečenji ali posebnimi popusti, da pokažete svojo hvaležnost. Lahko jih poskusite vprašati za predloge o vaših izdelkih in storitvah – če vas vprašajo za mnenje, se ljudje počutijo cenjene.
- Investirajte v mehanizem za priporočila – Industrija spletne prodaje uspeva na podlagi prilagojenih priporočil, ki temeljijo na zgodovini nakupov vaših naročnikov. Z vlaganjem v mehanizem za priporočila lahko strankam samodejno pošljete ustrezne predloge na podlagi izdelkov, ki so jih kupili ali si jih pravkar ogledali.
- Povrnite neaktivne naročnike iz globokega spanca – Statistično je 60 % vseh e-poštnih seznamov sestavljenih iz neaktivnih naročnikov. Poskusite s serijo časovno določenih e-poštnih sporočil za ponovno sodelovanje, da ponovno pritegnete svoje naročnike in obdržite več strank.
- Ustvarite zelo uspešno e-poštno sporočilo o opustitvi košarice – Vse košarice niso zapuščeni iz istega razloga. Ko se spopadate z zapustitvijo košarice, preučite vedenjske vzorce svojih strank in ustvarite več e-poštnih sporočil o zapustitvi košarice, ki govorijo o vsakem posameznem razlogu.
Pomembna sta tudi čas in pogostost. Pošljite prvo e-pošto o opustitvi košarice v 60 minutah po opustitvi, kot opomnik na izdelke, ki čakajo v košarici. Drugo e-poštno sporočilo mora biti poslano v 24 urah, da kupca obvestimo, da je povpraševanje po izdelkih in da ne bodo ostali v košarici za nedoločen čas. Tretje e-poštno sporočilo pa lahko odpošljete v treh do petih dneh – možnosti za konverzijo so do takrat majhne, vendar se lahko še zadnjič potrudite!