8 najbolj vročih trendov spletnih trgovin za leto 2024 (2. del)

TRENDI 2023 2

V spodnjem prispevku nadaljujemo s predstavitvijo trenutnih trendov, ki predstavljajo sodobne, inovativne in interaktivne spletne trgovine.  Večino trendov je prinesla covid situacija, zato lahko pričakujemo, da bodo nekateri izmed njih le začasni, drugi pa bodo ostali del spletne prodaje tudi v prihodnosti.

5. Klepetalni roboti za podporo strankam

Številne spletne trgovine niso dovolj velike, da bi imele redno zaposleno osebje za pomoč in podporo strankam.

Klepetalni roboti postajajo vse bolj priljubljeni, ker ponujajo boljše storitve kot strani s pogostimi vprašanji in forumi za pomoč. Vodijo tudi k povečanju prihodkov, saj je večja verjetnost, da bodo potrošniki kupili, ko dobijo instantne odgovore na vprašanja. Leta 2019 so klepetalni roboti pomagali prinesti 2,8 milijarde dolarjev po vsem svetu, ta znesek pa se vsako leto še povečuje.

5208996

6. Manj nadzora nad spletnim ciljanjem

Posodobitev Apple iOS14 glede zasebnosti in spletnega sledenja je spletnim trgovinam in drugim podjetjem, ki uporabljajo spletno oglaševanje, zelo otežila učinkovito in uspešno ciljanje na svoje idealne stranke. Zaradi tega je spletno oglaševanje dražje, poleg tega pa je težje slediti rezultatom oglaševalske akcije.

V odgovor na to se morajo podjetja osredotočiti na lastne medijske kanale in ustvarjanje lastnih tržnih seznamov.

Širjenje seznama naročnikov na email obveščanje postaja eno vaših najpomembnejših tržnih strategij, saj lahko na svojem seznamu oglašujete tako pogosto, kot želite. Obstaja veliko platform za pošiljanje e-poštnih sporočil, ki se uporablja za ustvarjanje, pošiljanje in upravljanje e-poštnih kampanj ter avtomatiziranih serij e-poštnih sporočil. Večina teh se brezhibno integrira z WooCommerce in s čimer vam omogočijo učinkovito e-poštno trženje.

Če pošiljate izdelke svojim strankam, to pomeni, da imate tudi bazo podatkov o fizičnih poštnih seznamih, s katerim lahko povečate svoje trženje tudi prek tega kanala.

7. Ambasadorji blagovnih znamk

Vplivneži družbenih medijev so postali uspešen kanal za trženje. Ko najdete nekoga, z zadostnim številom sledilcev, kateri mu zaupajo in menite, da se te dokaj dobro ujemajo z izdelki v vaši spletni trgovini, lahko ambasadorstvo te osebe za vašo znamko vodi do velikih dobičkov.

Takšnemu trženju je lahko slediti, saj podate posebne kode kuponov, ustvarite ciljne strani po meri in vključite druge metode, ki bodo edinstvene za vsakega ambasadorja blagovne znamke in morda celo za vsako oglaševalsko akcijo, ki jo ustvarite zanj.

Ker je toliko kanalov družbenih medijev in toliko mlajših potrošnikov, ki preživijo čas na njih, je to morda pametnejši način oglaševanja na družbenih medijih kot preprosto plačevanje oglasov.

bigstock Influencer Advertising Marketi 361853302 2880x1800 1

 

8. Trajnostne poslovne prakse

Zlasti med mlajšimi generacijami okoljska zavest še naprej raste in te stranke iščejo podjetja, ki poskušajo prispevati k ublažitvi njihovega vpliva na naravni svet.

Naraščajoči trend spletnih trgovin je osredotočanje na postopke pakiranja in pošiljanja ter materiale ter izbiro takih, ki imajo manjši vpliv na okolje. Morda boste lahko našli tudi učinkovitejše metode v svojih proizvodnih in izpolnitvenih procesih. To se lahko nanaša na porabo energije, porabo vode, odpadke, dobavne verige in še veliko več.

Ali pa boste morda lahko našli odgovornejše načine za obravnavanje vračil. Ali jih lahko preprodate? Jih podariti?

Ne glede na to, kaj lahko naredite, kar deluje za vaše podjetje in pomaga tudi okolju, izpostavite to tudi na svoji spletni strani. Dodajte razdelek O trajnosti ali ustvarite povsem novo stran na svojem spletnem mestu. Na stran za zaključitev nakupa lahko vključite tudi nekaj stavkov kot dodatno spodbudo, da ne zapustite vozička, na primer »Vse naše materiale za pošiljanje je mogoče reciklirati«.