8 najbolj vročih trendov spletnih trgovin za leto 2024 (1. del)

TRENDI 2023 1 del

V zadnjih nekaj letih je bilo v svetu spletne prodaje veliko sprememb, ki so se pojavile kot posledica rasti spletnih nakupov v času pandemije. Nekatere spremembe so verjetno začasne in bodo morda izginile, druge pa so trajne in bodo ostale del spletne prodaje tudi v prihodnosti.

1. Več možnosti plačila

Bil je čas, ko je bilo v večini spletnih trgovin možno plačevati le po predračunu, po prevzetju ali pa je bilo na voljo plačilo s kreditno in debetno kartico. Potem so prišla orodja, kot je PayPal. Sedaj pa smo v obdobju, ko spletni potrošniki morda želeli plačati tudi na druge načine. Več možnosti kot lahko ponudite svojim strankam, večja je možnost. da bodo te kupovali v vaši spletni trgovini.

Eden od novih trendov so digitalne denarnice, ki strankam omogočajo plačevanje prek aplikacije ali z uporabo kode QR, ki je edinstvena za vaše podjetje.

Drug plačilni trend, ki postaja vse bolj priljubljen, je Kupi zdaj, plačaj pozneje (BNPL) in podobne ponudbe, kot je t.i Pay in 4. Ti strankam omogočajo plačilo na obroke za večje nakupe, vendar brez izpolnjevanja pogojev ali izgubljanja časa s preverjanjem kreditne sposobnosti in tradicionalnim financiranjem.

Navsezadnje pa so tu tudi kriptovalute, ki jih nekatere napredne spletne trgovine že sprejemajo, kot način plačila, predvsem zaradi vedno širše rabe tudi pri potrošnikih.

Razširitev WooCommerce Payments na primer omogoča sprejemanje plačil v več kot 135 valutah iz več deset držav in ima tudi možnost hitrega plačila, kot so Apple Pay, Google Pay in druge.

blog post213 1

 

2. Višji stroški spletnega oglaševanja

Stroški spletnega oglaševanja so skokovito narasli, deloma zaradi velike rasti spletne prodaje, ki je v samo petih letih podvojila svoj delež skupne maloprodajne porabe z 10 % na 20 %.

Stroški oglaševanja na Facebooku so se v zadnjem letu povečali za 47 %, zato je osredotočanje na izboljšanje vaših strategij zadrževanja strank še pomembnejše kot kdaj koli prej. Trženje obstoječim strankam stane veliko manj kot iskanje novih, zato kar najbolje izkoristite svoje obstoječe občinstvo.

3. Povečanje pomena ocen in mnenj strank

Spletne ocene še naprej pridobivajo na pomenu, saj se želijo potrošniki prepričati, da jim bo podjetje nudilo pozitivno nakupno izkušnjo. Vaš spletni ugled je torej ključnega pomena.

Uporaba e-poštnega trženja, skozi katerega svoje stranke nagovarjate, da vam po nakupu pustijo svoje mnenje in oceno, bi moralo biti reden del vaše marketinške strategije. Vključite lahko tudi povezave do različnih spletnih mest, kjer lahko pustijo svojo oceno – npr. Google, Yelp, Trustpilot ali druga spletna mesta, bolj specifična glede na vašo storitev, panogo ali izdelke.

Reviews ecommerce

 

4. Prilagodljivost pri naročanju

Stranke iščejo več izbir in možnosti, ko gre za spletno naročanje. Na primer, morda želijo opraviti en nakup, vendar svoje izdelke pošljejo na dva različna naslova.

Stankam bodite sposobni ponuditi naročanja z možnostmi, kot so razdeljena naročila, prednaročila, prevzem v trgovini in način združitve vaše spletne trgovine z osebno prodajo.

Če izdelek ni na voljo, strankam omogočite, da prejmejo obvestilo, ko bo spet na zalogi. To je tudi pametna strategija pridobivanja potencialnih strank, saj jih s tem zabeležite na vaš e-poštni seznam.

Nazadnje, na prednaročilo vplivajo tudi ocene datuma pošiljanja, zato bodite pri teh natančni. Ne pozabite poslati e-pošte ali besedilnih obvestil o statusu njihovega naročila, še posebej, če se zaradi česa spremeni vaš prvotni predvideni datum pošiljanja.